23 decembrie 2017

Pizza vegana/de post cu ciuperci, peperoncino si masline

Imi place pizza foarte mult si nu am gasit decat un restaurant in Craiova care are in meniu pizza de post/vegana (Davids Pizza). Desi e bine sa ai de unde comanda cant esti grabit sau ai musafiri, tot pizza facuta de mine si Laurentiu este mai buna. Poate pentru ca are dragostea ca ingredient secret, who knows? :)

Ingrediente:

blat pizza (eu il cumpar, verificati sa fie de post, am luat de la Lidl si de la Auchan, e cam 2-3 lei)
ciuperci (4 ciuperci mici, cu cotor) taiate feliute subtiri
o jumatate de ceapa taiata felii subtiri
masline verzi taiate subtire
boabe de porumb
sos de rosii condimentat, ca baza pentru blat
oregano presarat peste ingrediente la final
ardei iute peperoncino (acesta e un alt ingredient secret, care ii da o savoare deosebita). E iute, deci puneti ponderat, in functie de gustul vostru. Sunt cele rosii in poza si a fost peste medie ca iuteala, dar foarte bun.


Pofta buna si Craciun fericit! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)