24 decembrie 2017

Bulgărași raw vegani / de post gata in 15 minute

Pentru că nu mă pricep la chestii sofisticate si ma ia cu dureri de cap cand vad liste lungi de ingrediente si multe operatiuni, prefer cat mai simplu, rapid si ieftin.

M-am gandit ca fiind iarna, ar merge niste bulgarasi cu fulgii de nuca de cocos de la SanoVita.

Deoarece imi plac mult smochinele confiate si am in permanenta acasa fructe uscate, am pus in blender urmatoarele ingrediente, pentru 20-22 bulgarasi.

Ingrediente:
200 g fructe uscate (eu am pus 125 g smochine, 8 curmale si cateva merisoare). Smochinele sunt bogate in calciu, iar merisoarele nu se prea blenduiesc si raman bucatele mai mari, ceea ce va da un gust aparte bulgarasilor.
150 g lapte soia (sau cum simtiti la blender, astfel incat sa iese o pasta groasa, modelabila, dar nu lichida)
1 lingurita cacao
2 lingurite unt de arahide (puteti si fara, dar leaga mai bine). Eu iau tot de la SanoVita.
1 lingurita scortisoara
200 g fulgi ovaz (1 cana)

Toate se pun in blender si se mixeaza bine, apoi se modeleaza bulgarasii. Mie mi-au iesit cam 21-22. Se dau prin fulgi de cocos din belsug si apoi se pun la rece pentru a se mai intari. O parte i-am mancat nepusi la rece, au fost buni, dar mai moi, iar altii i-am lasat o noapte intreaga. A doua zi, erau mai inchegati si la fel de buni.

Va recomand sa ii serviti cu ceai verde, cacao sau lapte vegetal.
Acesti bulgarasi au multi nutrienti, nu au zahar, ulei sau faina si nu sunt procesati si plini de chimicale sau aditivi.

Pofta buna si Sarbatori fericite. Sa ninga cu bulgarasi! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)