6 noiembrie 2017

Orez cu spanac - vegan/de post

Ador garam masala, asa ca am inceput sa experimentez cu orez si spanac si e delicios.

Ingrediente: 4 portii
ulei masline
ceapa rosie
usturoi
1 cana orez brun
1 litru apa
garam masala
spanac

Se prajeste putin ceapa si usturoiul, apoi se adauga orezul brun si apa, se lasa la fiert 40 minute. Cu vreo 10-15 minute inainte, puneti spanac congelat (2 bucati). Daca aveti proaspat, cu 5 minute. Adaugati garam masala (amestec indian de condimente).

Se serveste cu fulgi de drojdie, masline, tofu, rosii sau ce va place. Am facut si varianta fara spanac aici, dar mi-a placut mai mult cu spanac.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)