27 octombrie 2018

Focaccia cu sos de rosii si rozmarin

Ingrediente coca: 500 g faina, 250 ml apa calda (nu fierbinte), 3 linguri ulei de masline extravirgin, 1 lingurita sare (am folosit sare de Himalaya), 1 lingurita zahar brun, un pliculet de drojdie uscata de 7g. 

Am pus toate ingredientele in vasul robotului de bucatarie Kenwood Chef  Titanium si am folosit accesoriul pentru aluat. Am lasat aparatul sa isi faca treaba si si-a facut-o mult mai bine si mai repede decat o faceam eu doar cu mana. Accesoriul pentru aluat este performant, iar coca a crescut foarte frumos. Capacul vasului iti permite sa adaugi ingrediente fara sa opresti aparatul si touch-ul senzitiv iti ofera posibilitatea sa vezi in interiorul vasului prin aprinderea luminii. 

Am lasat aluatul la crescut cam 40 minute, apoi l-am intins in tava tapetata cu foaie de copt, am pus sos de rosii si rozmarin si am bagat la cuptor, la foc mediu. 

Un model similar de robot, gasiti si aici. Eu am testat varianta Kenwood Chef Titanium. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)