27 octombrie 2018

Piure vegan cu ciuperci pleurotus

Se prajesc ciupercile pleurotus, ceapa rosie si usturoiul taiate marunt in putin ulei de masline. Se pun la fiert cartofii si apoi se adauga in bolul robotului de bucatarie Kenwood Chef Titanium. Un model de robot de acest gen gasiti si aici. Se pune lapte (am folosit de ovaz) pentru consistenta dorita si sare dupa gust. Am folosit accesoriul numit K bater al robotului si in doar 2-3 minute, piureul a fost gata. 

Am servit cu ciuperci pleurotus si am decorat cu cateva masline verzi umplute cu ardei. 

Mi-a placut accesoriul pentru ca a pastrat consistenta dorita, iar variatele puteri ale robotului iti permit sa controlezi viteza de procesare. Initial, uitasem sarea, dar am deschis capacul vasului, fara sa opresc robotul, si am adaugat sarea. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)