27 octombrie 2018

Tort vegan/ de post cu fructe si ciocolata

Pentru blaturile de tort, am folosit robotul de bucatarie Kenwood Chef Titanium si accesoriul special. Mi-au placut capacul de deasupra bolului care protejeaza de stropi, lumina activata printr-un buton senzitiv si accesoriul care face un amestec omogen. 

Ingrediente 1 blat: 2 cani jumatate de faina
1 cana lapte soia
1 jumatate de cana zahar brun, combinat cu zahar vanilat pentru aroma
50-60 ml de ulei de masline extravirgin
1 lingurita sare
1 plic praf copt
cca 200 g de fructe (am pus visine)

Am amestecat toate ingredientele, mai putin fructele, cu robotul, iar la final, am incorporat si fructele. 

Am adaugat blaturile la cuptor, la foc mediu. Intre blaturi, am pus Pudding cu cacao (am cumparat un pliculet si l-am pregatit cu lapte de soia). Am introdus tortul cu budinca la frigider pana s-a intarit si apoi am glazurat tortul cu ciocolata. Am folosit 2 plicuri de glazura ciocolata amara (vegana) pentru a glazura tortul. L-am pus la rece cam 2 ore, dupa ce l-am presarat cu fulgi de cocos si am adaugat capsuni pentru decor si culoare. 

Un model similar de robot, gasiti si aici. Eu am testat varianta Kenwood Chef Titanium. 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)