16 ianuarie 2018

Cuscus cu merisoare si naut

Aveam o punguta de la SanoVita si tot amanam sa o fac, deoarece credeam ca e complicat. M-am indragostit de cuscus. Nu credeam ca se poate face in 2 minute. 

Ingrediente:
200 g cuscus
putina sare
boia iute, piper, turmeric sau alte condimente care va plac
ulei masline (optional)
1 conserva naut (400 g)
75 g merisoare sau dupa ochi si preferinte :)

La final, puteti decora cu patrunjel proaspat. 

Se pun la fiert cam 350 ml apa, apoi se adauga cuscusul si condimentele. Trebuie mestecat, deoarece se poate prinde. Practic, in 2 minute, a fost gata. Se ia de pe foc si se adauga nautul si merisoare, se mesteca bine si se serveste cald. 

Mi se pare super rapid si super delicios, mai ales daca va place gustul dulce acrisor al merisoarelor. Este un fel de mancare cu specific asiatic, bogat in proteine, potasiu, fier, calciu, magneziu, vitamina C si vitamina B6. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)