26 decembrie 2017

Drob de legume cu seminte

Cei de la Dacia Plant mi-au trimis un pachet cu proteina de mazare cu mix de legume. Am adaptat reteta lor pentru drob de legume pentru a fi vegan. 

Ingrediente: 3 portii
100 g proteina de mazare
200 ml apa calduta
3 linguri seminte chia in 10 linguri apa. Se lasa 30 minute. (echivalentul a 3 oua)
5 catei de usturoi
1 ceapa medie
1 lingurita turmeric
2 cuburi spanac congelat. Le-am lasat la decongelat cam 30-45 minute
sare si piper dupa gust
oregano, boia iute si alte condimente care va plac

Se pun toate in blender, apoi pasta obtinuta se pune in tava unsa cu ulei si tapetata cu fulgi de ovaz, ca sa nu se prinda. Pe deasupra se orneaza cu legume fierte (eu am pus un mix de legume cu cartofi la fiert) dupa preferinte si un mi de seminte (dovleac si floarea soarelui). 

Se tine la cuptor (foc mediu) cam 15 minute.

L-am servit cald, mi s-a parut foarte satios. Are proteine, omega 6, omega 3, vitamina C si alti nutrienti. 

Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)