2 noiembrie 2017

Pizza cu dovleac si naut

Daca am avut un dovleac urias de la ai mei, am zis sa fac:
- dovleac copt
- smoothie cu dovleac copt (reteta aici)
-pizza cu dovleac si naut de Halloween
- ciorba cu dovleac
-briose cu dovleac (imediat pe blog)

Blatul de pizza l-am cumparat.
Apoi am intins blatul, am pus piure de dovleac (fiert si pasat, cu condimente ca oregano, scortisoara, sare, piper, boia, dupa preferinte). Dupa aceea, am pus feliute de ceapa rosie, felii de rosii, masline, felii de ciuperci si naut din belsug (naut fiert, condimentat cu turmeric, cimbru, oregano si alte condimente, dupa preferinte). Am presarat fulgi de drojdie inactiva si am pus la cuptor aproximativ 20 minute, in functie de ce cuptor aveti.

Am servit cu sos de tomate si un pahar de vin rosu demi-dulce Feteasca Neagra de la Beciul Domnesc. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)