2 noiembrie 2017

Briose cu dovleac in forma de dovleac horror :)

Daca am facut pizza cu dovleac, am zis sa fac si niste briose tematice de Halloween si de Ziua Internationala a Veganilor.

Ingrediente pt 10 briose
200 g piure dovleac (dovleac fiert si pasat, cu scortisoara, turmeric, oregano, sare, piper, boia sau ce va place, dupa gust)
200 g faina integrala
1 lingurita praf de copt cu sofran
4 lingurite zahar brut din trestie de zahar (de la Sanovita)
scortisoara dupa gust, eu am pus si in piure
3 linguri ulei masline extravirgin
4-5 linguri lapte soia

Aluatul trebuie sa aiba o consistenta potrivita, nici prea tare, nici prea moale (nu cade din lingura). Acesta se toarna in formele de briose (am in forma de dovleac pentru Halloween) si apoi se presara ce doriti (seminte, fulgi de cocos). Eu nu am pus nimic deoarece se intorc invers pentru forma de dovleac :)

Pofta buna!

Se dau la copt 30 minute sau in functie de cuptor (testul scobitoarei).
Dupa ce se racesc, devin mai consistente si mai bune.

Alte retete cu dovleac: pizza cu dovleac si naut, smoothie cu dovleac.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)