30 martie 2017

Furtuna, Marcel Iures si Colibri

Multumesc Teatrului Colibri pentru invitatia la piesa Furtuna. Este prima oara cand merg la Teatrul Colibri, la o piesa cu papusi si a fost si prima oara cand l-am vazut pe Marcel Iures pe scena vreunui teatru. A fost ceva inedit si sunt foarte recunoscatoare.

Mi-a placut atmosfera din sala si recuzita. Va invit sa vedeti trailerul piesei:


Piesa este o adaptare a piesei The Tempest a lui William Shakespeare, care este plina de subintelesuri, dramatism si sobrietate. In 1978, la Teatrul Bulandra se punea in scena aceasta piesa in regia lui Liviu Ciulei. 

Mi-a placut foarte mult muzica din piesa jucata la Colibri, Marin Fagu compunand partea muzicala a spectacolului. Fiind prima oara la un teatru de papusi, atentia imi era concentrata pe modul in care actorii foloseau papusile, pe recuzita, pe miscarile din spatele scenei, pe detaliile din fiecare colt al scenei. Marcel Iures il joaca pe Prospero, personajul central al operei shakespeariene, iar modul in care incheie piesa a creat o legatura intre personaj, actor si public. 

Citeste Shakespeare, mergi la teatru! Iubeste arta! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)