30 octombrie 2018

Briose vegane sau de post cu nuca de cocos si ciocolata

Ingrediente 12 briose:

300 g faina integrala de grau 
300 ml lapte vegetal (eu am folosit marca Joya, lapte de soia)
1 pliculet praf de copt
1 pliculet zahar vanilat
7 lingurite zahar brut 
5 linguri ulei de masline extravirgin
40 g nuca de cocos fulgi de la SanoVita

Am mestecat ingredientele in vasul robotului Kenwood Chef Titanium cu accesoriul special pentru prajituri. Cand am obtinut un amestec omogen, am turnat in formele de briose, iar la mijloc am pus 1 capsuna sau 2 visine. Le-am dat la copt cam 20 minute, la foc mediu. 

Dupa aceea, le-am glazurat cu ciocolata amara (vegana, de post) si le-am dat la rece cam 2 ore. 

Au iesit genial si sunt extraordinare la o cafea. 

Un model similar de robot, gasiti si aici. Eu am testat varianta Kenwood Chef Titanium. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)