22 septembrie 2018

Humus

Imi place mult humusul si am luat adesea de la supermarket, dar lista de ingrediente cu benzoat de sodiu si alte minunatii greu de pronuntat, nu imi dau pace. Asa ca am luat o conserva de naut doar in apa, fara alte ingrediente, pasta de susan (tahini) doar din susan si am preparat humus mai natural, zic eu. Nu stiu cum e reteta originala, dar mie mi-a placut rezultatul. 

Ingrediente
1 conserva naut
1 lingurita tahini
zeama de la o jumatate de lamaie
1 catel usturoi
3 linguri ulei masline
sare, piper, busuioc, turmeric, chimen, boia iute dupa gust
aquafaba (lichidul de la conserva de naut) doar pentru a controla consistenta humusului

Se serveste pe paine cu boia iute si capere, de exemplu. 

Am folosit mixerul vertical de la Tefal, pe care am ajuns sa il folosesc foarte des pentru ca are o putere mare si este compact. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)