16 mai 2017

DNA Journey - Kitul ADN de la Momondo

De dimineata, am primit kitul ADN de la momondo, castigat la proba aferenta din competitia SuperBlog.


Am urmat instructiunile cu atentie. Proba ADN presupune colectarea de saliva intr-un recipient. Nu ai voie sa ingerezi nimic cu 30 minute inainte. Exista un indicator cu valuri negre si trebuie sa ajungi sau chiar sa depasesti putin acel nivel. Desi zicea ca e un sfert de ligurita, mie mi s-a parut cam mult, cel putin la prima ora dupa trezire :)

In fine, am adunat suficienta saliva, am scos palnia aferenta si am inchis cu tubul cu solutie albastra. Am apasat bine si am agitat, pentru ca solutiile sa se amestece. Am introdus in pungulita atasata, am lasat hartia absorbanta acolo (initial o scosesem, nu stiam ce e cu ea), am sigilat si apoi am introdus punguta in cutia alba, pe care am lipit-o si am atasat si stickerul momondo. Initial ma bucurasem ca am sticker, dar nu era pentru mine :)

Cutiuta este introdusa in marele plic de la DHL (instructiunile spun sa nu il sigilati, ca poate vrea curierul sa vada ce e acolo. La mine, a intrebat, s-a mirat omul cam mult, dar asta e, rezistati. :)). Pe plic, aveti un lacas pt plicul transparent in care puneti eticheta cu adresa. Mai aveti o eticheta pe care scrie Archive Doc, pe aceea mi-a cerut-o curierul.

Dupa ce sunteti gata, chemati curierul folosind linkul primit in instructiuni, adaugati numarul de AWB (doar numarul) si ar trebui sa va apara datele voastre. Verificati si lansati cererea.

Nu uitati sa va inscrieti pe site-ul Ancestry DNA cu codul pe care il gasiti pe cutia in care a fost recipientul de saliva dar si pe o carticica de instructiuni, pe care o puteti pastra. Va faceti cont pe site, puneti codul, va mai dati alte date si asteptati. Veti primi mail cand ajunge pachetul la ei si apoi cand sunt gata rezultatele (6-8 saptamani sau mai mult).

Sunt entuziasmata. Astept sa vad ce se intampla :) M-a amuzat discutia cu dl de la DHL: Ce aveti aici? La care ma si vedeam ca il refuza cand aude raspunsul meu: O proba ADN. Iar dlui usor incruntat: De sange? Iar eu razand: nu, de saliva :) El: ok, daca ziceti dvs :)

Enjoy!
Ca sa intelegeti despre ce e vorba, vedeti clipul de mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)