4 aprilie 2017

Deschidere cu pasiune la Starbucks Craiova Electroputere



Multumesc Starbucks Craiova si Evobrand, dar si fostei mele studente Catalina Serban, absolventa de Marketing, pentru invitatia la cea de-a doua inaugurare Starbucks din Craiova. Aceasta se afla la parter in Electroputere Mall, intrarea cu scarile. 


Am fost primiti cu caldura si cu o cafea Sumatra preparata cu un French Press. M-a impresionat managerul Adina prin pasiunea cu care a facut prezentarea, precum si zambetele tuturor angajatilor si reprezentatilor Starbucks din Europa. O prezentare bilingva la primele ore ale diminetii, in compania blogoltenilor si savurand o cafea aromata, a fost un mod perfect de a-mi incepe ziua innorata. 


Combinatia dintre cafea si New York Cheescake a fost extraordinara, taria celei dintai fiind completata de gustul cremos si fin al prajiturii.



Indemnati sa ne delectam si cu alte produse Starbucks, am ales un Salted Toffee Macademia Latte, iar prietenul meu Laurentiu un Starbucks Latte pentru inimioara :) Daca tot a venit in calitate de blogger fotograf, am facut cateva poze super interesante pe care le-am pus cover pe Facebook. Laurentiu a mai pregatit si un Gif cu taierea panglicii. 

Mi-a placut mult atmosfera calda cu care am fost primiti si cadoul aromat primit la plecare. Doresc mult succes echipei Starbucks si multe cafele savurate de clienti inspirati.


#starbucks #coffeelover

Pozele le puteti gasi pe pagina mea de Facebook - Deschidere Starbucks.
Photo credits: Laurentiu Badea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)