26 martie 2017

Ștrumpfii spațiali

- Ce faci, omule? Arăți de parcă nu ai dormit toată noaptea. 
- Mda, fiică-mea a făcut o obsesie pentru ștrumpfi. Cred că ai auzit și tu de noul film pentru copii Smurfs: The Lost Village, care apare la cinema din 31 martie 2017Filmul are un trailer drăguț, trebuie să îl vezi și tu :) Eu l-am văzut de 100 de ori ieri :)


- Îmi pare rău, eu sunt la etapa filmelor de groază și SF cu ai mei. Ajungi tu și acolo. Să vezi atunci ce coșmaruri ai :)

............

În sfârșit, acasă ... perna pufoasă mă atrage ca un magnet ... 

... interiorul navei arăta bizar de albastru. Și eu eram albastru fosforescent. Deodată, aud în spatele meu vocea stridentă a unei ștrumpfițe:

- Lady Smurfette, ne apropiem de Pământ. Avem nevoie de ștrumpfimea domniei tale în sala de comandă. 
- Imediat, zic eu încă bulversată de ceea ce se întâmplă. 

Ajung în sala plină de monitoare și butoane și văd micile creaturi albastre din spatele ecranelor orbitoare. Seamănă cu noi și nu prea. Știu că singura noastră șansă este să vorbim cu ei, dar nici una dintre ștrumpfițe nu pare potrivită pentru această misiune. Le promit că voi analiza situația și voi reveni cu o decizie a doua zi. Aștept să adoarmă și mă strecor afară din navă, deghizată într-o ștrumpfiță normală, fără toate podoabele alea regale. 

E o noapte plăcută, iar stelele mă relaxează ... seamănă atât de bine cu planeta noastră ... Dacă bunica nu mă bătea la cap, nici că aș fi venit aici ... nu înțeleg rostul. Să îl caut pe ștrumpful Gargamel ... ce nevoie avem de el? Buni mi-a spus că acest ștrumpf era copil când au venit în prima misiune pe această planetă. Au intrat într-o pădure ciudată și o vrăjitoare l-ar fi transformat ... au fost nevoiți să îl părăsească ... nu înțeleg cum îl voi găsi eu, după atâta timp. 

Aud pași în spatele meu și o voce serioasă, care pare să mi se adreseze: 
-Hei, Smurfette, ce faci aici la ora asta? Arăți ciudat. Te simți bine? 
-Da ... aș avea nevoie de ajutorul tău. Vreau să dau de Gargamel, l-am căutat toată ziua, dar nu-i nicăieri. 
-Smurfette, cred că nu te simți bine ... ai mâncat iar vreo ciupercă din aia funny? Gargamel e inamicul nostru. 
-Glumeam, îi zic eu prefăcându-mă comică ... Somn ușor. 

Mă îndepărtez și văd un ștrumpf mai în vârstă pe care mă hotărăsc să îl abordez și să-i spun tot adevărul. Am vorbit toată noaptea. I-am explicat cine sunt și de ce am venit. Nu-i venea să creadă că Gargamel e un ștrumpf, chiar dacă unul de pe o altă planetă. Am mers împreună să îl căutăm ... Papa Smurf se ruga la zeul ștrumpfilor să ne aibă în pază. 

Când l-am văzut pe Gargamel, am înțeles de ce ... Din fericire, ștrumpfii spațiali au un praf magic, pe care îl putem folosi să schimbăm dimensiunea inamicilor noștri pentru câteva ore. Așa am făcut cu Gargamel și mâța lui enervantă ... nu prea le-a plăcut ... erau ca niște animale de companie ... A durat ceva până ce Gargamel a priceput cine sunt și nu voia să creadă ... a trecut de la negare, la furie și apoi la o adâncă tristețe. M-a întrebat de prietenii lui din copilărie ... apoi, l-am readus cu picioarele pe pământ și l-am întrebat dacă știe unde o găsim pe vrăjitoarea care l-a transformat. 

Am plecat toți patru (inclusiv mâța ofticată) către pădurea vrăjitoarei. 

..............

-Tată, hai mai repede. O să întârzii la școală. 
Încerc să îmi dau seama ce se petrece și să mă acomodez. Surprinzător, mă aud spunând: 
-Ai făcut rezervare la Ștrumpfii: Satul Pierdut? Că vreau să merg și eu. 

Antonia, șocată, face niște ochi mari:
-Tu? După ce m-ai disperat că te plictisesc ștrumpfii, acum vrei să mergi și tu? Adulții sunt niște ființe tare complicate. 
-Haha :) astăzi m-am trezit într-o dispoziție ștrumpfească și ador toți ștrumpfii de pe Pământ și din spațiu. 
-Ok, bătrâne, hai mai repede că unii au lucrare astăzi! 

*** Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)