25 iunie 2020

Leapsa - Ce imi place si ce nu imi place

Am raspuns la leapsa lui Daniel Botea si m-am gandit sa spun si eu un pic din ce imi place si ce nu imi place. 

O sa fiu succinta: 

Top 10 lucruri care imi plac

1. Cred ca orice om are o menire a lui si fericirea ii vine din gasirea acestui lucru. Pentru mine, a fi mentor pentru studentii mei este numarul 1 in aceasta lista: sa vad ca pot sa ii ajut si sa simt ca le dau incredere. 

2. Legat tot de prima, imi place atunci cand primesc feed-back de la studentii mei pentru ca asta ma determina sa fac mai departe ceea ce fac si sa ma perfectionez, imbunatatesc ca om. 

3. Imi place sa scriu. Am publicat anul trecut cartea Scrisori pentru studenții mei in format digital, disponibila pe Google Books, iBooks, Scribd si alte magazine online. 



4. Imi place stilul in care scrie Laurentiu Badea si modul in care imaginatia pusa in povestile si povestirile scrise de el ma fac sa visez la lumi din domeniul viselor. Scanteile Atlantei este una dintre ele. Le gasiti pe toate aici. Din ce am vazut, multi au apreciat povestea Ramasite, dar si Cel mai mic spiridus, poveste scrisa pentru mine, cadou de Crăciun. 



5. Imi place sa fac briose vegane in 15 minute :) 

6. Imi place sa vorbesc si sa ascult. Am un caracter empatic si cred ca asta ma si ajuta in comunicarea cu studentii mei. 

7. Imi place sa fiu punctuala, deoarece prin asta ma respect pe mine si pe ceilalti.

8. Imi place eficienta, oamenii eficienti si care se tin de cuvant. 

9. Imi place sa calatoresc

10. Imi place sa citesc, oscilez intre 60 de carti pe an in anii in care sunt ocupata si 100 in anii mai liberi

Bonus: Imi plac filmele, sa merg la cinema, sa savurez cafeaua alaturi de Laurentiu, imi place cand bate vantul ca acum, imi place racoarea. 

Nu imi place:

1. Nu imi plac oamenii care nu se tin de cuvant
2. Nu imi place sa gatesc, exceptie briosele vegane de 15 minute :) 
3. Nu imi place caldura
4. Nu imi place violenta
5. Nu suport discriminarea dar dezaprob pe cei care se victimizeaza daca nu e cazul
6. Nu imi place sa fac lucruri inutile doar de dragul de a le face
7. Nu imi place coruptia din spitale si medicii care iau spaga de la oameni.

Si ma opresc aici deoarece e datoria noastra sa punem accent pe lucrurile pozitive in viata! 

Astazi, in urma unei discutii cu un student, am realizat ca pot scrie si o continuare a cartii Scrisori pentru studentii mei, punand accent pe aceste vremuri pe care le traim. Educatia in pandemie este foarte diferita de educatia in vremuri normale. 

3 comentarii:

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)