15 septembrie 2018

Borsec - un simbol al unui stil de viata

Pentru mine, Borsec este, in primul rand, un simbol. Un simbol al nostru, ca tara, fapt intarit si de noul clasament al revistei BIZ, in care Borsec se plaseaza din nou pe primul loc in top 100 branduri romanesti. 



Ma bucur sa vad ca avem atatea branduri romanesti si ma bucur ca sunt o consumatoare fidela a brandului de pe primul loc. 

Pana in 2015, consumam foarte mult sucuri cu cofeina, ceea ce stiam ca nu este sanatos, dar, devenisem cumva dependenta. In 2015, am plecat cu o bursa de cercetare la Milano pentru 2 luni, si a trebuit sa reduc acest consum, deoarece era foarte scump. La italieni, apa mi s-a parut foarte ieftina, asa ca, de sete, a trebuit sa cresc consumul de apa. 

Intoarsa in tara, am zis sa fac si eu cum vazusem in Italia, sa iau sticle de apa la bax, ca e mai ieftin. Si am mai vazut ceva frumos: acolo oamenii au saci de la primarie, in care recicleaza PET-urile. Umpli sacul, il duci jos si vine o masina sa il colecteze. 

Treptat, am testat tot felul de ape, minerale, plate, insa, in cele din urma, am devenit fidela Borsec. Am incredere in Borsec pentru traditia de peste 200 de ani, pentru ca e brand local si consider ca ar trebui sa sustinem industriile locale. 

Cand iei o decizie sa fii mai sanatos, o sa vezi ca iti vin tot felul de idei sanatoase, pentru tine, familia ta sau mediul in care traiesti. 

Poate va intrebati de ce am atatea sticle pe masa. Mai era una in bucatarie, dar mi-a placut numarul 7. Sticlele de pe masa sunt sticle pe care le duc la reciclat. 

Apa Borsec ma ajuta sa ma hidratez corect, sa gatesc mancarurile vegane sanatoase (pentru ca apa de la robinet iese din ecuatie, fiind plina de clor) si sa am implinirea faptului ca reciclez si contribui la un mediu sanatos. 

O alta decizie sanatoasa care a venit la pachet, a fost sa imi iau o bicicleta de camera pe care pedalez zilnic si sa ma plimb prin Gradina Botanica, fie ploaie, fie soare. Facand aceste schimbari, ce credeti? Am nevoie sa beau si mai multa apa. Borsec, desigur. Poate stiti ca japonezii au scos tara din criza de multe ori, adoptand o atitudine nationalista in consum. Nu spun sa sabotam alte branduri, pentru ca traim intr-o lume globala, dar sa apreciem mai mult ceea ce avem, indiferent ca e vorba de branduri locale sau de ceva mai profund. 

In inchiere, fiti sanatosi la minte, trup si suflet! Aveti grija sa va hidratati corespunzator, sa fiti activi, sa mancati sanatos (multe fructe, legume), sa reciclati pentru ca un mediu curat inseamna sa ai grija de aerul pe care il respiri. 

Nu in ultimul rand, nu uitati sa practicati un exercitiu de recunostinta in fiecare zi. Bei un pahar de apa? Fa din asta un ritual. Stai pe terasa sau in curte, lasa vantul sau soarele sa iti mangaie chipul si traieste acel moment in care apa iti hidrateaza fiecare celula din corp. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)