4 noiembrie 2019

Persil Discs 4 in 1

Am primit produsul Persil Discs 4 in 1 si deja l-am pus la treaba. Pe el, deoarece muncești mai puțin daca folosesti aceste capsule. Economisești timp și bani și ai hainele curate, proaspete și strălucitoare. Mirosul este foarte placut si se simte in toata casa. Eviti supradozarea și, pe termen lung, ai mai mulți bani și mai mult timp pentru tine. 


Câți oameni, atâtea tipuri de experiențe

Proba 16 din competiția SuperBlog ne provoacă să vorbim despre experiențe. Și ce frumos! Știm  cu toții, cel puțin la nivel rațional, că experiențele trăite sunt mult mai frumoase, mai intense decât lucrurile pe care le cumpărăm. Paradoxal, nu putem atinge experiența și, cu toate acestea, ea rămâne în sufletul și mintea noastră, iar relația cu cel cu care am împărtășit acea experiență se consolidează. Nu același lucru îl putem spune despre lucrurile tangibile pe care le dăm cadou sau le primim. 



Deoarece anul acesta împlinim 15 ani de relație, mi-ar plăcea să îl surprind pe prietenul meu cu o experiență de care să ne bucurăm, desigur, împreună. Experiențe cu adrenalină nu ni se potrivesc din păcate, oricât mi-aș dori eu să fiu mai aventurieră. Dar dictonul Experimentează viața ar trebui pus în practică de fiecare dintre noi, deoarece experiențele nu sunt doar aventură și risc, pot fi și despre dezvoltare personală, food & drinks sau doar clasice experiențe cu romantism


La categoria dezvoltare personală, aș alege o experiență de travel, care este potrivită pentru aniversarea noastră, având în vedere că amândurora ne place să călătorim. Un city break înttr-un loc în care nu am mai fost ar asigura și o doză de trăire intensă. El este o persoană care vrea să se relaxeze când merge undeva și, în același timp, să aibă și ceva de făcut. În acest scop, cred că pachetul Cazare într-un castel de poveste și modelare ceramică de Cucuteni este potrivit nouă. În câteva cuvinte, călătorii, romantism, dar și experiențe diferite de cele trăite de obicei. Fiind o persoană înclinată spre zona de artă și foarte meticuloasă, modelarea ceramicii îl va încânta cu siguranță. 

Fiind o aniversare așa importantă, aș vrea să trăim într-un fel o lună de miere prelungită, cu mai multe experiențe de acest fel. După un weekend la castel și savurarea unor feluri de mâncare tradiționale alături de un foc de lemne, în timp ce admirăm apusul, aș merge și către o altă experiență mai axată pe spiritualitate. 

Toți trăim vremuri agitate, încărcate de stres, iar o sesiune de Yoga și un masaj de cuplu ar asigura doza de senzualitate, pasiune și relaxare activă. Ceea ce este interesant la aceste experiențe este că te îmbogățesc spiritual, te relaxează, iar avantajele sunt de lungă durată:

1. devii mai productiv și eficient la locul de muncă după ce ți-ai încărcat bateriile.

2. prietenul meu este grafician și scriitor, unde are nevoie de creativitate și inspirație, iar experiențele inedite trăite l-ar ajuta să aibă mai multe idei, să facă noi conexiuni. 

3. dormi mai bine, ești mai odihnit, atunci când ai petrecut câteva zile în afara programului obișnuit, trăind experiențe noi.

4. relația de cuplu este mai trainică, deoarece totul se face împreună. Când oferi cadou un obiect, acesta este cedat celuilalt, nu are loc o trăire comună, ca în cazul unei experiențe. 

Mulți uităm care este adevăratul nostru scop în viață, acela al fericirii, și credem că poate mai multe lucruri înseamnă mai multă fericire. În realitate, experiențele au o viață mai lungă decât cel mai scump diamant. Ele rămân în amintirea noastră, ne încălzesc sufletul, așa cum lucrurile, banii, obiectele nu o pot face. 

Si reclamele evoluează o dată cu tehnologia

Și în lumea marketingului, lucrurile se schimbă o dată cu progresul tehnologic și este normal să fie așa. Ochii noștri reacționează asemeni unui mecanism științific la stimulii pe care îi primește din mediu. Așa se întâmplă și cu reclamele. Proba 15 din competiția SuperBlog ne-a îndemnat să facem o plimbare și să ne observăm într-un mod conștient: ce ne atrage atenția atunci când mergem relaxați pe stradă?

Am făcut exercițiul pentru că îmi place să merg mult pe jos și am realizat că afișajele electronice ale farmaciilor îmi atrag atenția. Cele verzi, mari și care oferă și informații legate de temperatură. Nu e nimic special la mine sau la afișaj în sine, probabil că majoritatea dintre noi le observăm pentru că ies în evidență. Suntem obișnuiți cu blocurile gri, reclamele vechi și tradiționale, ușor prăfuite, încât tehnologia premium outdoor ne trezește și ne facem să devenim mai prezenți în realitate. E vorba de neuroștiință până la urmă, iar marketingul folosește acest lucru într-un mod inteligent. În plus, dacă ai nevoie de o farmacie, cred că îți dorești să o vezi rapid, nu să o cauți ca pe un ac în carul cu fân. 


Într-un viitor poate nu chiar îndepărtat, tehnologia outdoor va mai face un pas și poate vom avea chiar holograme. La un moment dat, tehnologia premium outdoor de astăzi va trece la următorul nivel. Cei care fac primul pas au de câștigat. Deși există nenumărate avantaje pentru reclamele LED astăzi, dacă în viitor nu vor mai exista decât acestea, ochiul uman se va fi obișnuit cu ele și nu va mai reacționa. De aceea, cred că următorul nivel este reprezentat de holograme, care deja există (au apărut prin aeroporturi, expoziții). 

În timp ce admiram coloritul toamnei, mi-a mai atras atenția o reclamă LED. Aceasta mi-a atras atenția prin conținut. 

Deoarece predau marketing și studiez domeniul de ani buni, pot spune că reclama sau afișajul trebuie să întâlnească o nevoie/dorințță, fie ea și latentă. Pentru asta, omul de marketing trebuie să fie pregătit să folosească tehnologia în avantajul său. Cu alte cuvinte, dacă am o durere de cap sau mă confrunt cu o alergie, o farmacie care folosește o reclamă luminoasă îmi va atrage atenția mult mai mult decât una tradițională. La fel și cu reclama LED care mi-a captat atenția. A făcut-o pentru că îmi doresc să simt atmosfera Crăciunului, iar aceasta era foarte luminoasă și colorată și folosea un decor de Crăciun. Fiind primii care au dat startul reclamelor de sezon, au atras atenția. Era un banner mare pe stradă. Dacă era o reclamă statică, tradițională, probabil că nu îmi sărea în ochi, dar mișcarea, culorile, luminozitatea au îmbrățișat tehnologia reclamei cu LED-uri și s-au pliat foarte bine pe nevoia ssau dorința mea de a simți atmosfera de sărbătoare. 

Pentru omul din spatele unei afaceri (și mulți dintre noi jonglăm cu domeniul), diferența între marketingul tradițional și cel modern, bazat pe tehnologie poate deveni diferența între succes și eșec. Iar pentru mine, în calitatea mea de consumator, există avantajul economiei de timp. Dacă am nevoie de o anumită firmă, vreau să o identific repede, nu să o caut o veșnicie, iar vizualul ajută destul de mult. Acest tip de reclamă creează un avantaj competitiv de necontestat celui care o folosește.