23 octombrie 2019

Fii creativ cu e-mark

Într-o dimineață, am găsit pe birou un mesaj cu Bună, ce faci?, lângă care stăteau timid o cafea și un smiley face. M-am uitat în jur și nu am văzut decât o ștampilă de la Colop, dar nu era una banală. Am analizat-o pe toate fețele și am observat că este o ștampilă electronică e-mark. Auzisem ceva de un premiu câștigat cu această inovație și iată că acum era pe biroul meu. Dar cine lăsase mesajul? 
În timp ce mă gândeam la persoana care îmi lansase invitația la cafea, am început să visez cu ochii deschiși la modurile diferite în care a-și putea folosi ștampila pentru a o valorifica la maxim. Mi-am dat seama că aș putea-o folosi cu studenții mei, în scop motivațional. Ar fi drăguț ca, lângă nota primită, să găsească pe lucrare și un mesaj care să îi inspire sau ajute. 

Dar, cel mai important aspect, l-ar reprezenta raportul cost-beneficiu pentru strategia de marketing a ONG-ului educațional pe care îl reprezint. Întotdeauna m-a stresat drumul la magazinele de personalizare obiecte, neînțelegerile apărute în relația cu aceștia, nemulțumiri legate de preț sau de timpul realizării. 

Cu ștampila e-mark, pot personaliza singură punguțele cu materiale pentru grupul țintă, pot crea ecusoane atractive și pot personaliza documente așa cum doresc, totul rapid, ușor, intuitiv, doar cu ajutorul unei aplicații pe telefon și cu multă creativitate. 


În lucrul cu echipa ONG-ului, putem să sortăm documentele mult mai ușor dacă ne folosim de această ștampilă. Este practică, dar, în același timp, limitele ei țin doar de creativitatea noastră. Un alt avantaj al ștampilei este caracterul eco-friendly și încadrarea ei măsurile de sustenabilitate pe care le putem folosi, înlocuind ștampila tradițională cu una modernă și în pas cu tehnologia. 

În concluzie, acestea sunt 8 utilizări la care m-am gândit:
1. mesaje motivaționale pe lucrările studenților, cu sugestii pentru fiecare și un smiley face. 
2. aplicarea logoului nostru pe materialele promotionale oferite colaboratorilor și beneficiarilor ONG-ului nostru.
3. mesaje motivaționale aplicate pe materialele de lucru date voluntarilor noștri.
4. sortarea documentelor cu ștampila e-mark, pentru a crește eficiența la locul de muncă și a ne binedispune în același timp. 
5. un schimb de mesaje romantice cu persoana iubită, folosind tehnologia. 
6. un joc în familie, cu cărți create special și personalizate cu diverse mesaje. Ceva de genul Who wrote it? (Cine a scris?), în care fiecare scrie ceva despre el/ea, dar neștiut de ceilalți și restul trebuie să ghicească. 
7. ethichete jucăușe pentru cadourile de Crăciun ale celor dragi.
8. felicitări personalizate pentru zilele de naștere. 

Cu e-mark, imaginația este limita. Depinde de fiecare să valorifice la maxim potențialul acestei ștampile inovative. În timp ce visam serioasă la toate acestea, prietena și colega mea, Ana, vine și mă ia de gât, râzând jucăuș: Nu mai bem cafeaua aia? 

***Articol scris pentru SuperBlog 2018