24 octombrie 2018

Tehnologia este viitorul

Deși sună a clișeu, tehnologia chiar este viitorul. Dacă o folosim în mod adecvat și creativ, aceasta poate să eficientizeze o activitate. Am fost de multe ori client al restaurantelor și am văzut diverse variante de procesare a comenzilor, de efectuare a plăților sau de notare a comenzii. Știm cu toții acele situații în care ospătarul vine și notează tot felul de chestii pe hârtie, după care te miri că a încurcat comenzile. Este mult mai productiv să ai, ca afacere, un sistem software integrat care să permită o mai bună și rapidă procesare a comenzilor. În felul acesta, ai parte de clienți satisfăcuți. Nimănui nu-i place să aștepte o veșnicie până îi vine comanda. 

Expressoft Technology vine în întâmpinarea diverselor tipuri de afaceri, de la restaurante și fast-food până la saloane de înfrumusețare. Utilizarea unui POS restaurant profesionist te poate ajuta să integrezi mai multe aspecte prin utilizarea unui singur software. Dacă vrei să ai o gestiune stocuri corectă, aceste opțiuni software te pot ajuta mult. 



Ca să înțelegeți mai bine în ce constă un astfel de sistem integrat, vă invit să urmăriți clipul de mai jos:


Analizând funcționalitatea acestor programe software nu numai din perspectiva unui potențial antreprenor, ci și a mea, în calitate de client, pot spune că implementarea unui astfel de sistem oferă următoarele avantaje de ambele părți:

1. ospătarul se poate loga în aplicație și poate alege dintr-o listă predefinită produsul dorit de client. Acest lucru elimină confuzia și reduce numărul erorilor care pot apărea în preluarea unei comenzi de la client. 

2. ospătarul poate vedea în timp real nivelul stocului pentru acele produse, fără să fie nevoie să se reîntoarcă. În felul acesta, clientul poate să ajusteze comanda în funcție de noile variante disponibile. Mi s-a întâmplat să merg la un restaurant și să comand un fel de mâncare, care mergea cu un vin alb. Am comandat, ospătarul a dat comanda către bucătărie, dar, ulterior, a venit să comunice că nu au vin alb. În acel moment, nu am mai putut să reajustez comanda de mâncare. Acesta este un exemplu banal, dar utilizarea unui POS profesionist de către restaurante poate fi de mare ajutor în demersul de satisfacere a dorințelor clienților. 

3. gestionarea mai ușoară a eventualelor promoții și reduceri, acestea ajustandu-se automat din soluția software folosită. 

4. o evidență clară a clienților în spațiu, evitându-se greșelile pe care ospătarii le mai fac, mai ales atunci când localul este foarte aglomerat. 

5. posibilitatea de a face rezervări pentru o anumită masă, într-o anumită zi, ceea ce crește gradul de satisfacție și loialitatea clientului față de restaurantul respectiv. Clientul poate să își dea acordul în privința folosirii e-mailului pentru comunicare diferitelor promoții, ceea ce, de asemenea, crește loialitatea și satisfacția acestuia. 

6. posibilitatea de a plăti o notă cu mai multe modalități de plată (numerar și card, de exmplu). Îmi aduc aminte că am ieșit mai mulți prieteni în oraș, dar nu am cerut o notă distinctă. Unii aveau card, alții numerar, dar ospătarul ne-a comunicat că nu putem plăti mixt. A invocat și un motiv, dar acesta este un dezavantaj. Ne-am descurcat până la urmă, dar impresia nu a fost una bună. 

7. rapiditate, eficiență și un raport calitate-preț foarte bun. 

8. ca manager, poți vedea care angajați s-au dovedit mai eficienți și poți adapta sistemul de recompense. 

9. interfața prietenoasă este un criteriu important în alegerea unui software adecvat, deoarece angajații trebuie să învețe repede să se folosească de el.

10. Pe termen lung, investiția într-un software specializat se traduce în economii de timp și bani, în clienți satisfăcuți și în angajați mulțumiți. 

Eu, în calitate de client, nu pot decât să mă bucur atunci când văd că progresul tehnologic în zona HoReCa se vede în modul în care sunt servit. Clientul mulțumit aduce și alți clienți, iar profitul înregistrează un trend ascendent. 


***Articol scris pentru SuperBlog 2018