13 octombrie 2017

În stil regal prin Poiană

Întotdeauna mi-am dorit să evadez din cotidian de ziua mea și niciodată nu am reușit. Anul viitor, vreau să profit că ziua mea cade chiar în vacanța de iarnă, pe 5 ianuarie, și să petrec trei nopți minunate în Poiana Brașov. O zi regală de naștere, care să țină trei zile și trei nopți. Ar fi locul ideal pentru o vacanță ca în basme. Prima dată când am fost în Poiană era prin 2014, în noiembrie. A fost magic. În noaptea aia a nins atât de mult, încât am stat cu colegii mei până la patru dimineața, privind fulgii mari cum se aștern. Anul acesta, am dat o tură prin Poiană pentru a vedea cum arată vara. Fiind o iubitoare de natură, plimbări și fotografie, ador această stațiune montană care te proiectează într-un univers mirific. 

Revenind la ziua mea, plănuiesc o vacanță în cinci, pentru că nicio zi de naștere nu are farmec fără cei dragi: eu și prietenul meu, fratele cu soția și fetița lor, care adoră să schieze. Am întrebat niște prieteni dacă pot să îmi recomande un hotel în stațiune și mi-au zis că lor le-au plăcut foarte mult condițiile de cazare de la Hotel Royal Poiana Brașov
 


Am intrat pe site-ul hotelului și am făcut rezervare la două camere, una dublă superioară pentru mine și prietenul meu și una triplă pentru familia fratelui meu. Mi-a plăcut foarte mult că anularea este gratuită, dacă respecți perioada menționată la rezervare. Am revăzut lista cu dotări și am observat că au parcare gratuită, internet wireless, TV, frigider, articole de toaletă, uscător de păr. Poate unora li se pare lipsit de importanță, dar eu ador hotelurile care au uscător. Schiurile și depozitul pentru schiuri, camera de jocuri și terenul de joacă pentru copii sunt un plus pentru nepoțică, iar sauna un răsfăț de ziua mea. Muntele e frumos pentru că le permite tuturor să se relaxeze, indiferent de pasiuni. Cei care adoră schiul sunt foarte aproape de teleschi (1 km de la hotel), iar pentru cei care nu sunt aventurieri și pasionați de sporturile de iarnă, există o multitudine de lucruri de făcut. 


Dacă nu îți petreci ziua pe pârtie, savurând un pahar de ciocolată caldă sau schiind, poți alege să te relaxezi la sauna din incinta hotelului sau la o partidă de biliard, unde ai ocazia de a socializa cu ceilalți turiști. Dacă vizitezi stațiunea în apropierea sărbătorilor, decorul de basm din hotel te va cuceri cu siguranță. 


Ce e mai plăcut decât să stai într-un fotoliu, îmbrăcat confortabil și privind un film de Crăciun, în timp ce îți arunci un ochi la șosetuțele de lângă șemineu? Dacă ziua este frumoasă, poți ieși pe terasa hotelului și să lași soarele de iarnă să îți mângâie obrajii roșii, în timp ce asculți muzica preferată sau citești. 

Plimbările prin stațiune ar fi punctul de atracție al sejurului pentru mine. Ador să mă plimb și să fac poze. Pentru condimentarea plimbărilor, poți să îți inviți partenerul la o bătaie cu bulgări sau crearea de îngerași în zăpadă. Pentru mine, intimitatea hotelului este foarte importantă, pentru că, la sfârșitul unei zile în care ai schiat sau te-ai plimbat, ajungi în cameră și vrei să te simți confortabil: să faci o baie caldă sau să mergi în camera comună a hotelului, pentru a interacționa cu alți oameni și a te lăsa inspirat de poveștile și voioșia lor. Deși este doar o proiectare a vacanței de ziua mea, pot să închid ochii și să aud în jurul meu râsul nepoțelei mele, în timp ce încearcă să învețe biliard, focul din șemineu și glasurile zglobii ale unor oameni necunoscuți, care se bucură de aceste zile minunate. Aud cum cineva spune La mulți ani... 

Poiana Brașov este locul unde te poți deconecta de la tehnologie și agitația orașului și conecta cu natura și oamenii. Intimitatea hotelului vine să completeze și să te ajute să cunoști mai mulți oameni, cu visuri și pasiuni diferite, dar și să îți permită să îți încarci bateriile la saună sau în timp ce îți citești cartea favorită pe balcon. 

Indiferent că îți plac sporturile de iarnă sau nu, un sejur în această stațiune montană este minunat, indiferent de anotimp. Promit să fac ceva special de ziua mea, iar tu, dragă cititorule, oriunde te-ai afla acum, nu uita să te relaxezi și să te conectezi cu natura mai des, profitând de peisajele de basm din țara noastră. 

Eu în Poiana Brașov, 2014
Articol pentru SuperBlog 2017