27 mai 2017

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 3D

Am avut placerea sa merg la vizionarea filmului Pirates of the Carribean: Dead Men Tell No Tales 3D (Piratii din Caraibe) la cinematograful Inspire Cinema - Cinema 3D Craiova, sala 4, locul D3, unde vizibilitatea a fost buna.



Recomand sa priviti sau repriviti sau re-repriviti celelalte parti, daca sunteti mai uituci (asa ca mine) :). Pana atunci, uitati-va la trailer si asteptati-va la lucruri faine, deoarece e un film care merita vazut la cinematograf. Imi aduc aminte si acum cand s-a lansat 3D-ul in Craiova si, daca memoria nu ma inseala, a fost la filmul Piratii din Caraibe.

Trailer:


Regia: Joachim Ronning, Espen Sandberg
Distributia: Johnny Depp, Javier Bardem, Kaya Scodelario (The Maze Runner), Orlando Bloom, Keira Knightley, Brenton Thwaites (Son of a Gun, Gods of Egypt, The Giver, Maleficent, Oculus)
Durata: 129 minute

Mi-a placut filmul. Am plecat sa il vad cu niste asteptari scazute si am ramas surprinsa. Imaginile, efectele speciale, coregrafia, 3D-ul, personajele noi mi-au lasat o impresie puternica si pozitiva. 

Mi-a placut sa vad o trecere a accentului de la Jack Sparrow la noile personaje, desi totul parea ca se invarte in jurul lui. Ratingul de varsta este PG-13 si, intr-adevar, filmul a fost bland vizual, nu am vazut multa violenta exprimata prea grafic si happy-end-urile romantice de la final m-au facut sa rad in mintea mea, desigur, deoarece la cinematograf trebuie sa fii pe silent :) 



Filmul arata la fiecare secventa cat de mult s-a investit in imagine si efecte speciale, adca, potrivit IMDB, vreo 230 milioane de dolari. Mi-au placut scenele cu rechinii, m-am distrat adesea, desi unele glume sunt foarte basic, dar e ok. Mi-au placut noii actori si maimutica :), iar Javier Bardem este un actor extraordinar. Scena ancorei si cea a tridentului sunt superbe. Nu mi-a placut ca au ratat ocazia de a folosi un actor tanar in rolul tanarului Jack Sparrow (facut digital si care nu arata prea bine), un actor care seamana foarte mult cu Johnny Depp cand era tanar - Frank Dillane din Fear the Walking Dead. 
 
Sursa: Pinterest


In final, va invit sa mergeti la cinematograf, spunand NU pirateriei!