8 aprilie 2017

Atingerea delicată a perlei

Eram în trecere prin Craiova și mă plimbam prin Electroputere Mall, când, deodată, văd magazinul Splend'or, renumit pentru diversitatea de produse oferite și pentru calitatea acestora. Aici poți găsi bijuterii de aur, bijuterii de argint, ceasuri de damă sau ceasuri bărbătești, la prețuri accesibile, pentru toate gusturile și care aparțin unor branduri celebre la nivel internațional. Intru în magazin, unde sunt întâmpinat de o tânără amabilă, care mă surprinde prin strategia ei. 

Nu vrea să îmi vândă ceva cu orice preț, vrea să afle ce îmi doresc. Îi spun că vreau să ofer un cadou unei femei dragi din viața mea. Mă vede că am chef de vorbă, așa că îmi cere detalii despre personalitatea fetei, iar eu povestesc prea mult, așteptând să văd ce idei de cadouri îmi va recomanda. Îmi atrag atenția bijuteriile Majorica, un brand spaniol foarte cunoscut și cu o poveste impresionantă. 


Cu o tradiție de peste 100 de ani, perlele confecționate manual sunt recunoscute ca perlele Insulei Mallorca din Spania, acolo unde un imigrant german punea bazele acestui brand în 1890. E fascinantă povestea acestui antreprenor, care te face să iubești un brand pentru ceea ce este, pentru ceea ce a fost și va deveni. 

Mă atrage o brățară Majorica Summer Colors, care mă duce cu gândul la atingerea fină a mâinilor ei pe chipul meu. 
Aleg această brățară simplă, clasică, deoarece reflectă foarte bine discreția Claudiei, delicatețea sa. Ies din magazin, mă așez pe una din băncuțele de lemn din Mall și scot brățara din punguța cadou. O privesc, încercând să îmi imaginez cum arată pe mâna ei ... De parcă e fermecată, brățara îmi dă o idee ... îl sun pe amicul meu de la agenția de turism și îi spun că vreau să merg în Mallorca a doua zi. Reușește să îmi găsească bilete și cazare. O sun pe Claudia, nu răspunde, așa că îi las un sms cu ora exactă la care să mă aștepte în aeroport. Având în vedere despărțirea noastră, era posibil să nu vină, dar am riscat. 

A doua zi, în aeroport
Ajunsese mai devreme și o priveam insistent din depărtare. Nu știam ce să fac, îmi era teamă să nu ne certăm din nou. M-a observat și a continuat să îmi răspundă cu aceeași privire care mă cucerise în urmă cu 5 ani: un amestec de inocență și senzualitate. Purta o salopetă elegantă de culoare neagră, iar albul pielii ei mă atrăgea ca un magnet, în timp ce încercam să descifrez semnificația privirii ei pătrunzătoare. 

M-am apropiat de ea, am îngenuncheat și i-am prins brățara la încheietura mâinii. Nu vorbeam niciunul, doar ne priveam intens. Am luat-o de mână și am condus-o spre zona de îmbarcare. Simțeam că suntem ca perlele acelei brățări: două firi puternice și delicate, în același timp. Nu știam ce aș putea să spun sau să fac ... am trecut de controlul de securitate. Se oprește și mă sărută pasional, în timp ce simt atingerea catifelată a perlelor pe chipul meu. 

*** Articol scris pentru Spring SuperBlog 2017