6 martie 2017

Viata pe birou

Am aflat, recent, de cei de la Ecosphere, care vand niste ecosisteme inchise. Admirand produsele de pe site, am descoperit Ocean Sphere, care contine apa, creveti, corali si oxigen. Ma atrage ideea, conceptul in sine, despre care nu mi-a trecut prin cap ca ar putea exista sau ca l-ai putea oferi cadou cuiva. Mi-ar placea sa existe cate unul in fiecare salon pediatric, deoarece, in felul acesta, copiii ar avea un minim contact cu viata. In plus, nu necesita foarte multa ingrijire. 
Nisipul albastru te indeamna la visare, iar copiii sunt foarte priceputi in crearea de povesti magice. Cred ca le-ar dezvolta imaginatia un astfel de ecosistem inchis. 


In viitor, compania va oferi si posibilitatea de a obtine castiguri din afiliere, ceea ce mi se pare foarte util. Bloggerii pot aduce clienti pentru companie si vom avea o situatie win-win. In primul rand, lipseste promovarea intensa, iar bloggerii o pot face la un cost minim pentru firma. Desigur, afilierea nu este doar pentru bloggeri, dar marketingul afiliat este o realitate a zilelor noastre, cu un impact din ce in ce mai mare asupra veniturilor inregistrate de companii.

Sunt foarte incantata ca am aflat de existenta acestor ecosisteme inchise. Sincer, nu mi-a trecut prin cap asa ceva. Poate parea egoist unora, dar sunt unii oameni care nu au timp sa ingrijeasca o pisicuta sau un catelus sau nu e foarte comod la bloc si atunci cand pleci undeva, nu ai unde sa le duci, cui sa le lasi. Eu sunt unul dintre acesti oameni. Am avut o pisicuta 5 zile, acum un an, am salvat-o de la moarte si i-am gasit o casa mai buna, la curte. Dar, desi a trecut aproape un an, ma gandesc si acum la ea.


Un ecosistem inchis nu necesita multa ingrijire, dar este totusi viata. Iar viata atrage viata! Asa ca mi se pare dragut sa adormi, privind acest bol magic de viata. Poti invata un copil despre modul in care functioneaza acest ecosistem, fiind viata cu proprietati educative. 

Tie ce model iti place?