6 martie 2017

Are bloggerul nevoie de carti de vizita?



Voi ce credeti? Se poate dovedi util sa ai carte de vizita ca blogger?
Cu siguranta, da. Poti gasi o varietate de carti de vizita. Mi-au atras atentia aceste carti de vizita Business.


Motive pentru care ai nevoie de carti de vizita, chiar daca esti doar un blogger:
1. numele se uita repede, atunci cand te prezinti, dar schimbul cartilor de vizita te poate ajuta sa ramai in mintea persoanei din fata ta
2. iesi mai usor in evidenta
3. dai dovada de profesionalism
4. are chiar si un efect asupra ta: ai mai multa incredere in tine, te simti mai profi, devii mai profi
5. gandeste la nivel mare, daca vrei sa ai succes si comporta-te ca atare. Vrei sa fii un om de afaceri si de succes! Cartile de vizita sunt o solutie.

In plus, o bucata de hartie cu datele tale poate sa iti aduca foarte multe colaborari. Trebuie sa apelezi la o firma cu expertiza in domeniu, deoarece o idee mai proasta decat sa nu ai carti de vizita este sa ai niste carti de vizita facute acasa, in mod neprofesionist si pe o hartie de proasta calitate. O firma specializata stie ca sunt mai multe tipuri de carti de vizita, adaptate la domeniul de activitate, pot fi fata-verso sau doar pe o fata, pot fi alb negru sau color.

Nu am avut niciodata o carte de vizita, desi cred ca mi-ar fi util. E mult mai usor sa scoti o carte de vizita si sa o oferi, decat sa se apuce omul in mijlocul unei intalniri sa noteze mailul sau telefonul.

In momentul asta, vizualizez ca in cartile de dezvoltare personala cum voi primi cartile de vizita, le voi mirosi (imi place sa miros hartie, nu e chiar asa ciudat cum suna) si le voi simti textura mata in palme. Si sunt sigura ca asa se va intampla! Va voi impartasi si unde s-au dus si ce efect au avut asupra mea si asupra celor din jur.

Astept si povestile tale despre cartile de vizita, in comentarii. Pana atunci, arunca un ochi pe aceste carti de vizita si spune-mi parerea ta. Tie care iti plac?