1 februarie 2017

Uneori castigi, alteori pierzi

V-am spus in cele doua articole anterioare cat de fain e Blogal Initiative si e fain, nimic de zis. E chiar unic, la ceea ce ofera.

Dar cu licitatiile e frustrant. Tocmai am pierdut una. Ma bucur pt castigatoare, pt ca imi imaginez cat de bucuroasa as fi fost eu. Mi-ar fi facut ziua :) Chiar imi doream bratara. Sper sa o foloseasca la maxim.

Am citit regulamentul in mare si nu am gasit nimic despre sistemul de licitare.
Si am niste nelamuriri:

1. e o regula de prelugire pe trei tururi a timpului? pt ca se tot prelungea timpul. In primele doua tururi, serverul a tinut cu mine, dar in ultimul, ora serverului arata 8.14 (si 55 secunde), iar licitatia era deja expirata, desi scria clar la 8.15.

2. e un delay pe server de ordinul secundelor?

Avand in vedere aceste doua probleme, consider ca trebuie inclus in regulament faza cu trei tururi si cu prelungirea timpului. In al treilea tur, mi-a aratat doua valori diferite: 8.14 si apoi 8.15 ca finalizare a licitatiei.

In fine, nu imi bat capul, dar e bine sa stim pe viitor.

Felicitari pt aceasta platforma oamenilor minunati care se ocupa de ea si de acest proiect.