31 ianuarie 2017

Campionatul de bine


Bursa Binelui este o platforma unde donatiile nu sunt comisionate. Proiectul este dezvoltat de BCR, in parteneriat cu Euplatesc.ro. 

Campionatul de bine (6 decembrie 2016-15 februarie 2017) este o competitie in care ONG-urile se lupta sa castige cele mai multe donatii, care, la final, vor fi dublate, in limita a 5000 de euro. 

Poti ajuta si tu cu doar 5 lei acel proiect, care trezeste ceva in tine. Lista proiectelor o gasesti aici 
https://www.bursabinelui.ro/BursaBinelui/Participanti?StageId=11&editionId=5

Mie mi-a atras atentia proiectul de pe ultimul loc. Asa ca nu te uita la clasament, neaparat. Ultimul proiect nu a strans nici macar 5 lei. Si ce obiectiv frumos are: Vindeca suflete - terapie pentru copii fara parinti. Iar suma pe care o cer e atat de mica!

Eu am donat! Doneaza si tu! Plata este securizata, facandu-se prin Euplatesc.ro. 


Extras din mesajul dupa donatie

Fa si tu un bine! O vorba spune ca viata ta capata sens atunci cand faci bine celor care nu te pot rasplati. 

O curiozitate am pentru cei care gestioneaza donatiile si imi cer scuze daca e pe site si nu am gasit: cat timp dureaza intre donatie si afisarea ei in dreptul proiectului? Am donat, dar tot 0 lei le apare.