19 noiembrie 2016

WuXing și seara fetelor

Colega mea e foarte curioasă: așa că mă întreabă ce am făcut în weekend, în speranța că îi voi povesti ceva legat de shopping sau de vreun centru comercial. Nu ai să vezi! Eu în weekend mă cultiv și mă dedic persoanei mele și prietenilor, care îmi dau energie!

Și așa îmi încep eu povestea chinezească:

Eu și prietena mea ne-am propus să facem o noapte asiatică. Ne apucă mania să alegem o țară și acum s-a nimerit a fi China. Apoi, ne documentăm bine, ne facem ținute vestimentare cu specific, comandăm mâncare chinezească de la WuXing ... 

-- Stai, cum? mă întreabă colega mea mirată.

-- Nu contează :) WuXing știe! Îți dau un pont, dacă le spui asta, când faci comandă, primești o reducere de 10%. E ca un cod secret! :) (valabil pentru comenzile din noiembrie și decembrie 2016, nu se cumulează cu alte promoții și nu se aplică la băuturi și sosuri). 

Reiau povestea:
Am început weekendul cu realizarea unor ținute vestimentare specifice Chinei și ne-am amuzat cât de neîndemânatice suntem. Apoi, am închiriat niște filme chinezești, pe care pur și simplu le ador: My New Sasy Girl (2016, o coproducție Coreea de Sud - China) și Shanghai Calling (coproducție China-SUA, acțiune plasată în Shanghai). 

Seara, am comandat de la WuXing pachețele de primăvară. Ne-a atras denumirea: pachețel înseamnă că e mic și nu ne îngrășăm, primăvară că e verde, dietetic. Așa ne gândeam noi, ignorând semnificația denumirii și a produsului pentru poporul chinez. Așa că ne-am pus pe citit serios o carte despre cultura chineză, cumpărată tot în acest scop.
În China, una dintre cele mai importante sărbători este Sărbătoarea Primăverii, care începe în prima zi a primei luni din noul an chinezesc și durează trei zile. Preparatul tradițional este reprezentat de pachețelele de primăvară, care sunt făcute cu carne tocată și legume (morcovi, ceapă, varză). 

În timp ce așteptam noi comanda, deja salivam de plăcere, tot citind și privind poze cu preparatul. Bine că au venit destul de repede! :) 


Colega mea mă întrerupe brusc: mi-ai făcut poftă! Poți să îmi recomanzi un produs picant de la ei? Vreau să îl surprind pe soț :)

-- Da, furnici în copac.  :) Dar nu te teme, nu sunt chiar furnici! Sunt delicioase! Iar soțul tău sigur va aprecia! 



Articol scris pentru SuperBlog 2016