13 noiembrie 2016

In pana de idei pentru cadoul de Craciun?

Mereu mă gândesc ce cadou să mai fac celor drag de sărbători, fără a fi ceva banal. În căutările mele pe internet, am găsit niște covoare oltenești extraordinare. Ce mi-a plăcut la aceste covoare tradiționale este că au motive specifice oltenilor, ceea ce le diferențiază de altele. 

Să vă arăt ce vreau să iau bunicii. Sigur o să-i amintească de vremurile tinereții, în care ea însăși țesea la războiul de țesut covoare originale. 

http://covoruloltenesc.ro/produse/covor-traditional-02/
Îmi place coloritul extraordinar de mult și apreciez că are un preț foarte bun. Mi-o și imaginez pe bunica afișând un zâmbet de copil mirat și admirând covorul. Cu siguranță, îl va pune apoi pe hol și ne ruga frumos să ne descălțăm :)

Dacă sunteți curioși și sunteți în pană de idei, intrați pe site-ul Covorul Oltenesc și pe pagina de Facebook. Veți găsi, cu siguranță, o idee originală.