27 noiembrie 2016

Farmec într-o cutie

Nu este ușor să fii Moș Crăciun. Anul acesta, mi-am propus să fac ceva ce nu am mai făcut niciodată. Nu îmi vine să cred că nu mi-a trecut niciodată prin cap că nu doar întreaga omenire este responsabilitatea mea, ci și cei dragi mie: doamna Crăciun, care mi-a fost toată viața alături, sfătuindu-mă în privința cadourilor și făcându-mi masaj, atunci când ajungeam obosit, după o noapte întreagă, precum și echipa mea de spiriduși, care ajută, an de an, la fabricarea și ambalarea cadourilor. Să nu uit nici renii mei minunați, care mă duc acolo unde am nevoie, fără să se plângă nici măcar o clipă de frigul năprasnic. 

Noaptea era pe sfârșite, toate cadourile erau așezate sub brad, doar că, acum, mă plimbam în jurul saniei și nu știam cum să fac să iau cadouri pentru cei de-acasă, fără ca ei să afle. În cele din urmă, îmi aduc aminte de magazinul acela de la capătul străzii, unde sigur voi găsi niște casete cadou de la Farmec, o marcă de încredere. Până și doamna Crăciun a auzit de aceste produse eficiente, create de specialiști, care folosesc ingrediente de ultimă generație. 

Am ajuns în magazin. Aveam emoții că lumea se va uita ciudat la mine, dar toți mă ignorau, crezând, probabil, că sunt unul dintre moșii aceia de o zi. În fața raionului de produse Farmec, eram plăcut impresionat să văd câtă pasiune s-a depus pentru crearea de produse adaptate unor nevoi specifice. Am analizat, cu atenție, toate casetele și am știut care este ALEASA: Caseta cadou Derma + Cremă activ hidratanta 24H.
Aceasta conține o cremă activ hidratantă 24H Gerovital H3 Derma +, potrivită pentru tenul doamnei Crăciun. La Polul Nord, este foarte frig și pielea se resimte. Are nevoie de hidratare sporită, iar această cremă asigură o elasticitate crescută, refăcând funcția de barieră naturală a pielii, prin conținutul în Ceramidyl-Omega 3-6-9. În plus, hidratarea contribuie și la estomparea ridurilor și a liniilor fine, pe care doamna Crăciun le urmărește, adesea, în oglindă. 
Ca orice femeie, vrea să se simtă bine în pielea ei, iar Farmec a fost creat special pentru a reda farmecul și a crește încrederea.  Pe lângă crema hidratantă, caseta cadou include și o apă micelară, ce ajută la curățarea în profunzime a pielii și reduce procesul inflamator din aceasta.
Am fost norocos să găsesc pe raft și casete cadou pentru spiridușii mei. Așa că am luat fiecăruia câte o casetă cadou Gerovital H3 Men Wild.  Aceasta conține: spumă de ras cu extract vegetal de Boswellia Serrata și Alantoină, care hidratează și lasă pielea catifelată, loțiune după ras pentru grăbirea procesului de vindecare a pielii și deodorant pentru spiridușii mei super-activi. 
Am rămas impresionat de cât de frumos arată cutiile acestea, create pentru a fi oferite celor dragi. În drum spre ieșire, văd și niște cutii pe care scrie: Gustări pentru renii lui Moș Crăciun. Nu știu exact ce sunt, dar sunt în criză de timp, așa că le iau și pe acelea și plec. I-am promis doamnei mele că ajung înainte de micul dejun. 

...
Intru, obosit, în căsuța noastră și toți strigă: SURPRIZĂ! 
Atunci, doamna Crăciun și spiridușii se adună în jurul meu și fiecare dintre ei scoate la iveală un cadou pentru mine: casete Gerovital H3 Men Wild și borsete Gerovital H3 Men Active. 
Râd și le spun că și eu am pentru ei cadouri. Scot, mai întâi, gustările pentru renii nerăbdători, care se uită recunoscători la mine, apoi, cadourile pentru bunii mei prieteni, spiridușii. Îi văd cum se emoționează și își ascund lacrimile de bucurie. Le mulțumesc tuturor pentru că sunt atât de buni cu mine și au grijă ca toate cadourile să ajungă unde trebuie. Ei se ocupă mereu de pregătirea cadourilor și, acum, când primesc ei unul, se simt stângaci și se fâstâcesc ca niște copii. 

La final, scot caseta cadou pentru doamna mea și o văd cum se îmbujorează ca o adolescentă. Îi spun că iubesc fiecare linie de expresie de pe chipul ei și nu vreau să o mai văd niciodată îngândurată, atunci când se privește în oglindă. 

Momentul acela, în care toți cei dragi sunt în jurul tău și radiază de bucuria inocentă a primirii unui cadou, este de neprețuit! Acela este farmecul Crăciunului și uneori stă ascuns într-o simplă cutie frumos colorată! 

Ceilalți plecaseră, probabil, dar eu continuam să privesc chipul angelic al doamnei Crăciun, care, în ochii mei, arăta la fel ca în prima zi în care am văzut-o. Dansam pe o muzică doar de noi auzită și eram recunoscător pentru cadoul minunat pe care îl primesc în fiecare dimineață: zâmbetul ei. 

*** Articol scris pentru SuperBlog2016