29 noiembrie 2016

CSR si airsoft

Am vorbit cu subordonații mei sa cheltuim bugetul pentru CSR (responsabilitate socială corporativă) pentru acel proiect pe care ei îl votează. Din păcate, au ieșit la egalitate achiziționarea unui ecograf pentru maternitate și plantarea unor copaci la periferia orașului. 
Au apărut certuri între angajați și din liderul model care eram, nu mai puteam să îi controlez. Fiecare echipă credea că proiectul ei e cel mai important. Atunci, mi-a venit o idee genială și le-am făcut propunerea: dacă tot sunt agresivi, poate ar fi mai bine să își canalizeze această energie la un joc de Airsoft

Airsoft-ul este un joc de inspirație militară, unde folosești arme similare celor reale, având niște bile de plastic. 
Angajații au primit cu entuziasm această idee și au promis să respecte echipa câștigătoare. 
Deși echipa ce susținea achiziția ecografului era formată predominant din femei, au reușit să câștige jocul de Airsoft, deoarece au comunicat mai bine între ele, dând dovadă de un auto-control mai bun. 


Cei de la Airsoft6 au rămas impresionați de ideea aceasta de CSR și luptă pentru un scop, încât au hotărât să se implice și ei în proiectul cu plantarea copacilor, chiar dacă acesta nu a câștigat. 
Am făcut un parteneriat între cele două companii și am reușit să aducem în comunitate și ecograful și o oază verde. 
De pe urma campaniei de CSR, ambele companii au avut un plus de imagine, care a adus în cele din urmă mai mulți clienți și jucători de Airsoft.