13 noiembrie 2016

Ce bine e sa fii copil!

E noiembrie dar ma gandesc la Craciun! Și la cat de frumos e sa privesti desene animate și sa bei ciocolata calda cu scortisoara!
Cartoon Network a inceput o noua serie Ben 10


Cand aveam eu 10 ani, traiam cele mai minunate aventuri, imaginându-mi ca sunt fiecare dintre personajele din desene sau cartile pe care le citeam cu nesat. Cuceream lumea, fiind un ganditor, mă imaginam inteleptul, caruia i se va cere parerea atunci cand lumea va fi in impas :)
Si imi mai aduc aminte de la 10 ani că eram corecta :) colegii veneau la mine sa copieze tema la matematica, dar eu nu o dadeam decat dupa ce ii capiam cu explicatiile, ca sa ii fac sa inteleaga ... de cele mai multe ori, se plictiseau si mergeau la altcineva :)

Visuri de copil! Tu ce faceai la 10 ani?