7 noiembrie 2016

A picat internetul

Nu știu de unde vine expresia asta: a picat internetul, dar e tare rău. Mai degrabă, simți că pici tu. În primăvară, am participat la Spring SuperBlog, o competiție de blogging creativ. Fiecare întârziere după deadline se penaliza cu 10 puncte/zi. Toată lumea încărca articolul în platformă înainte de miezul nopții, cică să nu-ți fure vreunul ideea. 

M-am lăsat și eu molipsită o singură dată, după care m-am lecuit! La 23.57 când mă pregăteam să încarc articolul în platformă, a picat netul. Până să dau eu restart la router, a trecut demult de miezul nopții.

De atunci, sunt precaută și am grijă ce router folosesc. 
De exemplu, D-Link împlinește 30 de ani de la înființare, ceea ce înseamnă ceva în domemiul IT. Ne-au oferit această frumoasă provocare, cu ocazia zilei de naștere, prilej cu care le urăm multe vânzări! 
Produsele D-Link se găsesc la Altex, eMag, Flanco, PC Garage, EvoMag sau cel.ro.