8 octombrie 2016

Magia unei cafele

M-am bucurat sa ma reconectez (cel putin online) cu Diana Beletei, o fosta studenta a mea, care acum este PR Manager la Hedone Cafe. 
Am citit acest paragraf pe site-ul lor: "Suntem o echipă de artiști minuțioși, al căror vis hedonist a evoluat spre perfecțiune." (as vrea sa stiu cine e omul din spatele cuvintelor) :)
Pe mine una, ma transpune intr-o lume de basm, cu vise, visuri si cafele :) in timp ce aroma cafelei Hedone ma poarta prin labirint, asemeni firului Ariadnei.
Cand ma duc in Mall, eu opresc mereu la Hedone Cafe, din mai multe motive:
1. amplasarea strategica, ma simt ca pe un fel de insula, de unde pot privi magazinele si oamenii in cautarea a ceva
2. ma atrage numele, hedonismul fiind una dintre motivatiile umane de a merge mai departe (hedonic=legat de placere)
3. imi plac fetele care servesc acolo
4. imi plac fotoliile si mesele si atmosfera
5. imi place cafeaua, LOGIC!

Fiind fanul Hedone pe Facebook, am observat ca au un concurs foarte fain in luna Octombrie. 


"Cumpără în perioada 01 – 31 octombrie cafea, blend sau single-origine, din magazinul online Hedone Cafe și ai șansa să câștigi un espressor automat Gaggia și blend-ul echilibrat de cafea 100% Arabica, Tiger Skin Black. Completăm premiul cu cardul de cumpărături Hedone Golden Member Card, care îți oferă pe o perioadă de 2 ani un discount de 10% la orice produs de pe site. Indiferent de valoarea cumpărăturilor, ești înscris automat în concurs." (http://hedonecafe.ro/castiga-un-espressor)

Premiile:
Premiul I: Un espressor Gaggia Anima XL + 1 kg de cafea Tiger Skin Black + Hedone Golden Member Card
Premiul II: Un espressor Gaggia Syncrony Logic RS + 1 kg de cafea Tiger Skin Black + Hedone Golden Member Card
Premiul III: 3 kg de cafea Tiger Skin Black + Hedone Golden Member Card


Succes!
Dati de veste daca ati castigat :)