28 martie 2016

Emoții mari ...



Deși lucrez de vreo 8 ani cu studenții, tot am emoții. Știu că au speranțe mari, așteptări și fiecare Cerc de Marketing pe care l-am organizat în ultimul an i-a bucurat atât de mult, încât acum, pentru ediția din aprilie, am omoții. Mă întreba într-o zi o studentă cum să facă să nu mai aibă emoții, dar tocmai ăsta e farmecul nostru, al oamenilor: avem emoții, deci trăim!
În luna aprilie, Cercul de Marketing împlinește un an și vreau să fac ceva frumos, special, pentru studenții mei. Deja am un plan și primul element pe listă e să îmi strîng ajutoarele sau zânele cele bune. Am în minte o listă de sponsori, care să ne ajute pe partea de cheltuieli. Și cum Cercul de Marketing este organizat în jurul absolvenților facultății noastre, cei mai potriviți sunt câțiva dintre ei, care acum au deja un business solid. Sponsorii vor fi speakeri în cadrul evenimentului și le voi da posibilitatea să își prezinte traseul de la student la antreprenor. Ce vis frumos! Dar nu trebuie să fie doar un vis, dragul meu student! Ei au reușit, vei reuși, cu siguranță, și tu! Trebuie doar să vrei!
Emoțiile mă ajută să mă organizez. Caut un centru de evenimente sau o sală de conferințe în cadrul unui hotel. Nu știu ce vreau dar trebuie să fie central, mare și frumos! Impunător, demn de un student al facultății noastre. Caut pe internet o locație pentru eveniment și, din căutare în căutare, găsesc Golden Tulip Times.

Am sunat la numărul de pe site și am cerut o întâlnire pentru a primi mai multe detalii. Le-am spus că sunt cadru didactic și vreau să organizez o ediție a unui cerc de marketing al facultății, cu speakeri oameni de afaceri, foști absolvenți ai facultății noastre. Am spus că estimez un număr de 50-60 de invitați și am nevoie de câteva chestii tehnice, de maximă importanță: calculator, videoproiector, 2 microfoane, acustică bună a sălii, sistem de sunet satisfăcător și o lumină adecvată proiectării în condiții optime. Neapărat ferestre multe! Știu ce spun! Am fost la un training și nu erau ferestre. E foarte deprimant. Asta mi-a plăcut la acest hotel, sălile lor de conferință au lumină naturală și aer condiționat.

Pe măsură ce stabileam detaliile cu reprezentantul hotelului, emoțiile se mai domoleau. Planul începea să prindă contur. Până la finele zilei, un fost absolvent al facultății mă contactează și îmi spune că afacerea lui are un succes impresionant și vrea să se extindă, motiv pentru care are nevoie de noi angajați. Iar invitația mea la Cercul de Marketing a venit la momentul potrivit. I-am povestit de alegerea mea cu hotelul și m-a felicitat. Îmi spune că a avut și el evenimente corporate organizate acolo și sunt niște tipi profesioniști.
Așa că, nu uita, dragul meu student, ediția aniversară a Cercului de Marketing va fi una fenomenală! Să visăm și să acționăm în stil mare!

***
Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2016.