28 martie 2016

Copilărie, unde ești?

Am o vârstă trecută de ceva ani de copilărie, dar iubesc filmele, iar animațiile sunt cele care mă proiectează din nou pe meleagurile inocenței. Stuart Little l-am văzut cînd eram mai mică și acum știu că are doi dintre actorii mei favoriți, Hugh Laurie și Geena Davis. Cui nu i-ar plăcea un șoricel simpatic îmbrăcat în hăinuțe și care are un pat în miniatură?


Știu că pirateria atinge cote alarmante, dar eu încurajez achiziția filmelor. Sunt foarte magazine online de unde vă puteți alege filmul dorit pentru voi sau un pici din familia voastră, vreun frate, soră, nepot sau propriul ștrengar. Stuart Little este un clasic și multe televiziuni îl difuzează de sărbători. Am fost pe la părinți de sărbători și priveau Stuart Little. Pentru că animațiile nu au vârstă, părerea mea.
O altă animație care îmi place este cea cu Strumpfii, poate pentru că sunt eu scundă? O fi....glumesc! sunt scundă, dar ador Strumpfii, pentru că sunt albaștri, pentru că sunt comici și filmul are o morală. Ne vorbește despre familie, echipă, despre bine și rău. Ca toate desenele sau filmele animate pentru copii, acestea au și un caracter educativ. 

Merită să cumperi un desen pe DVD sau Blu-Ray unui prichindel, îl înveți să respecte eforturile creatorilor, să aprecieze munca altuia și poate va deveni un colecționar, ca mine. Mie îmi place să am colecția mea de filme. Acum sunt la modă cele 3D, iar oferta este foarte variată și, surprinzător, prețurile unor filme la promoție pot fi chiar foarte mici. Am prins oferte de genul un Blu-Ray la 16 lei sau un 3D la 30 lei. Deci nu putem da vina pe prețurile exorbitante pentru piraterie.
Mergi la cinematograf sau cumpără un film! Respectă-te!