28 martie 2016

Caută un expert



Am schimbat parchetul, mult de muncă, stres, dar am nevoie de un covor. Nu știu însă ce s-ar potrivi mai bine noului stil al camerei. Un prieten mi-a spus odată să las experții să facă ce știu, că de asta ânvățăm la facultate despre diviziunea muncii și specializare. Mă îndrumă către expertul Diego (un nume fain, pentru un tip simpatic). Dar nu, nu e un tip, e un magazin.... Găsesc un covor care promite să aducă Londra sau Parisul la tine în casă sau ceva de genul și îmi place. L-am găsit la categoria covoare moderne
 L-am găsit la categoria covoare moderne

Dar stai! Tipul ăsta, Diego, are și perdele și draperii. Aici va trebui să mă ajute Diego să aleg ceva, pentru că mă simt depășită.
Până la finalul zilei, eu și tipul ăsta, am devenit cei mai buni amici! Am comandat două covoare, două perdele și două draperii.

***
Acest articol este scris pentru Spring SuperBlog 2016.