Profesorii - prieteni de nadejde (Part 2)

Va povesteam aici ca unul dintre prietenii adolescentei mele a fost reprezentat de carti. Provocarea vine de la Stalinskaya. Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.

Profesorii mei au fost un alt element important, care a contribuit la evolutia mea. Mi-au dat incredere, m-au inspirat prin exemplul personal, mi-au imprumutat carti, mi-au recomandat carti, m-au facut sa visez ;i nu mi-au taiat aripile. M-au invatat sa fiu curioasa si sa pun intrebari mereu, neincetat. 

Dar profesori sunt multi, in sens metaforic. Orice om, care ne invata ceva: parintii, prietenii, rudele, etc.  Eu iubesc oamenii si imi place sa cred ca de la orice om, poti invata ceva. Desi sunt astazi, cadru didactic, invat, la randul meu, de la studentii mei si totul se intoarce ca un bumerang motivational.

Share this: