Cartile - un prieten de nadejde (Part 1)

Preparată conform unei rețete tradiționale rusești, STALINSKAYA Vodka este recunoscută pentru tăria gustului, pentru rigoarea selecției materiilor prime și îmbunătățirea constantă a procesului de producție și a tehnologiei folosite. Încă de la lansare, sub sloganul „Pentru cei puternici”, STALINSKAYA este alături de cei care care au curajul să riște pentru a transforma orice încercare într-o victorie, de cei al căror succes este alimentat de tăria de caracter”. Marca aniversează anul acesta 20 de ani pe piața din România.

M-au provocat cu aceasta ocazie sa le povestesc cum are loc evolutia celor puternici. 
Chiar meditam zilele trecute daca si cum am evoluat eu de la 18 ani. Si pot spune ca se simte evolutia, de la an la an.

Primul lucru care a contribuit la evolutia mea au fost cartile. De la 10 ani citesc foarte mult, placere pe care mi-a insuflat-o tatal meu. Citeam cartile din biblioteca personala, imprumutam de la biblioteca orasului, apoi imi cumparam carti din bursa si alocatie. 

Profesorii mei mi-au insuflat aceasta placere pentru lectura. Citeam in special beletristica ;i carti controversate, psihologice sau filosofice. In ultimii ani, m-am orientat si catre lectura motivationala si de dezvoltare personala, pentru a putea la randul meu sa insuflu studentilor mei aceasta placere pentru citit.

Coordonez de 9 editii un cerc de marketing, unde am oferit peste 50 de carti studentilor care s-au implicat. #evolutiacelorputernici #fiiputernic #ajuta #killthemwithkindness

Share this: