17 decembrie 2016

Buni prieteni

La Gala SuperBlog, pe 10 decembrie, am avut surpriza de a participa și la o degustare de vinuri, cu care noi, blogoltenii suntem deja obișnuiți. Evenimentul Branzeturi cum se… cuVin este organizat de Asociatia Bloggerilor Olteni si DictionarCulinar.ro. 

Deși am mai participat la degustări, aceasta mi s-a părut specială, datorită companiei, precum și regăsirii unor vinuri sau crame, care mi-au readus aminte de clipe magice. În plus, locația selectă a contribuit la această atmosferă magică - Hotel Arc de Triomphe

Din cele șase combinații, prima mi-a plăcut cel mai mult: Rosé Vila Dobrusa 2015. Vinul mi s-a părut senzual, cu o aromă ușoară de grepfruit și zmeură. Nota de senzualitate și modul jucăuș al vinului a fost completat în aceeași notă provocatoare de brânza Brie, pe care o voi asocia mereu cu Parisul. Combinația a fost romantică, introducându-mă într-o atmosferă nostalgică. 

                                           De ce nostalgie? 

În luna mai, mergeam la prima mea degustare și atunci i-am cunoscut pe cei de la Avincis, apoi, am mers de Rusalii, la Vila Dobrușa, unde i-am cunoscut pe soții Stoica. Am rămas cu adevărat impresionată de podgorie, de vinuri, dar foarte mult de vilă, unde te poți și caza. Mi s-a părut de vis, sincer! 
Poate vă întrebați de ce vorbesc despre vie, oameni, locuri și nu mai mult despre vin ... Asta pentru că puțini dintre noi sunt cunoscători în ale vinului, deși îmi place să simt savoarea acestei licori, compania este cea mai importantă. Vinul este despre oameni, despre povești și atmosferă.

Ca să intrați în atmosferă, vă prezint câteva poze de la Vila Dobrușa. 

 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Spune-mi! Imi vei face ziua mai buna.
Nu ti-a placut? Spune-mi! Poate voi imbunatati ceva.
Multumesc! Zambeste! Astazi e o zi frumoasa! :)