Provocare pentru TNT

TNT a lansat o nouă grilă de programe și sunt foarte entuziasmată. Sunt o cinefilă înrăită și provocarea TNT nu este deloc ușoară. Ne propun o listă de filme, majoritatea clasice ale cinematografiei cu actori consacrați. Dacă aș vrea să fiu un personaj dintr-un film, cine aș vrea să fiu? 
M-am uita pe listă și e greu, pentru că unele filme sunt drame, tragedii sau universuri distopice în care nu am vrea să trăim, poate. Lumea Mad Max, drama din Se7en ... Am aruncat un ochi și am zărit Tango & Cash. Aș vrea să fiu amândoi :) Sunt niște actori geniali, care fac un cuplu minunat în rolul celor doi parteneri, care luptă pentru dreptate. Sunt o fire justițiară și, când eram mică, mă gândeam și la asta. Între timp, am devenit profesor de etică, marketing și scriere creativă :)

Închei acest discurs, prin a provoca și eu TNT-ul. Aș vrea să fac un parteneriat cu tine pentru recenzii la filme, aceasta fiind o categorie de articole pe care iubesc să o dezvolt. 

Eu mi-am spus dorința, deoarece visurile trebuie spuse, indiferent de rezultat!
Succes cu noua grilă! Pentru mine, TNT -ul este lumea filmelor clasice, nu neapărat în sens de vechi, cinefilii știu! 

#movielover #booklover #TNT


Share this: