60 de ani cu mine

Siropurile Yo împlinesc 60 de ani și ne-au provocat să facem un top 5 rezoluții pe care le-am dori îndeplinite până la 60 de ani. 

E minunat să îmbătrânești, e un privilegiu pe care, din păcate, nu toți îl au. Prefer să o iubesc pe Silvia (adică pe mine) la 30, la 40, 50, 60 ... cât o vrea genetica. Nu sunt adepta operațiilor estetice sau trucurilor care să ne ascundă vârsta. Prefer să fiu eu, fără machiaj, fără vopsea de păr, fără nimic fals. Doar EU, cam ca siropurile Yo, naturale și la 60 de ani, fidele lor și celorlalți! 

Nu am ajuns la concluzia asta, reflectând îndelung. Pur și simplu, nu pot fi falsă. Sunt un foc de paie, mă supăr, mă bucur, mă împac ... mă liniștesc. Iubesc chipurile ridate ale bătrâneilor și, pentru că nu mi-am cunoscut decât o bunică (cea maternă), pot spune că mi-aș dori să arăt așa.


Pe bunica paternă nu am prins-o ... a murit cu 7 ani înainte să mă nasc. Avea mai puțin de 60 de ani. Ea nu a avut norocul să îmbătrânească sau să mă cunoască. 

Așa că, înainte să se plângă cineva că îmbătrânește, fiți recunoscători pentru acest privilegiu al vieții!

Cele 5 rezoluții ale mele sunt:
1. să public cel puțin un roman
2. să fiu un membru activ într-o organizație care luptă pentru drepturile oamenilor
3. să public o colecție de scrisori pentru studenții mei
4. să vizitez Asia
5. să devin speaker motivațional

Poate sunt doar niște visuri născute din câteva taste, dar cred că e important să avem visuri și să luptăm pentru ele! 

#learntoage

Share this: